BRODIM WEBÁRUHÁZ
Webáruházunkban a rendeléseket csak bejelenktezés után lehet leadni. Amennyiben Ön már ügyfelünk és megerősített regisztrációval rendelkezik, kérjük jelentkezzen be. Ha még nem ügyfelünk vagy még nem regisztrált webáruházunkban, kérjük töltse ki a regisztrációs űrlapot.
Regisztráció
Amennyiben még nem rendelkezik megerősített regisztrációval, úgy kérjük töltse ki a lenti űrlapot. A regisztrációt rövid időn belül megerősítjük és megküldjük a belépési adatokat.
A *-gal jelölt mezők kitöltése kötelező!
Belépés
Amennyiben már van megerősített felhasználói regisztrációja, az alábbi gombra kattintva tud bejelentkezni.
Kérdése van? Keressen minket!
Gyakran ismételt kérdések
Hogyan tudok regisztrálni?
A weboldalon keresztül a regisztrációs űrlapot kell csupán kitölteni, ezután kollégánk létrehozza partneri regisztrációját 3 munkanapon belül. A regisztráció elkészüléséről e-mailben kap értesítést, egy ideiglenes jelszót követően, melyet csak Ön fog látni. Ezután beléphet az oldalra és böngészhet a termékeink között.
Hogyan tudok fizetni?
A rendelés leadásakor választhat helyszíni készpénzes fizetést, vagy banki átutalást. Készpénzes fizetés esetén kollégánknál a kiszállítást követően tud fizetni. Banki átutalást választva a megadott bankszámlaszámra átutalt pontos összeg beérkezése után szállítjuk ki a termékeket.
Hogyan történik a szállítás?
A megrendelt termékeket a szokásos 2 hetes túrajáratunk során, telefonos egyeztetést követően szállítjuk ki a megrendelő címére.
Technikai probléma lépett fel?
Ha Ön szerint technikai hiba lépett fel, akkor kérjük, hogy jelezze felénk a lenti űrlap segítségével vagy vegye fel velünk a kapcsolatot az elérhetőségeinken.